Carta del Pare Noel

 Estimades "nenes",

Ja fa molts anys que per aquestes dates estic aquí amb vosaltres i amb els vostres menuts/es que amb la seva innocència, plors i rialles omplen aquesta llar. Malauradament aquest any 2020 no hi podré ser amb tot el meu sentiment perquè em manen quedar-me a casa per culpa d'aquest virus. Celebreu aquest gran dia amb Amor, Força i Coratge com tan bé sabreu fer totes. Jo seré entre vosaltres, si escolteu sentireu la meva campaneta no només per a vosaltres sinó també per a tot el món, desitjant Salut, Amor i Feina. Esperant que aquest malson s'acabi aviat i ens puguem retrobar de nou sense restriccions, ni època de l'any. Sé que us ens sortireu malgrat que la meva absència trobareu la manera de seguir fent Nadal perquè jo que us conec sé que porteu Nadal al ❤️. Una forta abraçada 🎅🏼📮💝🎄   #llardinfantslasequieta #cartadelnostreprenoel #emocionades #noperdemmailaillusio #femNadal #lesforçdavuieslexitdedema #enguanyparenoeltambeesungranpare 😜 #creoquesimirasbienhayelfosrenosyelmismismisimogrinch #tionsipastoretsfolkloreacabacets #aquitothomtecabuda #quanleducaciovamesenlla #entretotshofempossible #desdelcor #totanirabe #femnormalitatambresponsabilitat #cuidat #cuidans #alestevesmans #femhopossible #culturaperlainfancia #educacioinfantil03 #experienciesinnoblidables #elvalordeltemps #lafranjainvisiblefemlavisible #escoladelavida













































Comentaris

Entrades populars